dinsdag 14 december 2021

Kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen bekend!

De afgelopen weken hebben de leden van D66Velsen gestemd op de lijst waarmee D66 meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022. D66-lijsttrekker Sander Smeets is trots op de lijst en kijkt ernaar uit om met dit mooie team een prachtig verkiezingsresultaat neer te zetten.

Smeets: “De afgelopen vier jaar hebben wij ons keihard ingezet voor Velsen en ook nu hebben we weer een lijst vol enthousiaste, bekwame en betrokken kandidaten. Het is een prachtige mix van ervaring en vernieuwing, met veel verschillende achtergronden. Uiteindelijk is er een fantastische lijst samengesteld waarmee we vol vertrouwen de verkiezingen ingaan. Aan al deze D66’ers zou ik mijn stem zeker toevertrouwen.”

Smeets: “Onze campagne zal uitgaan van de bekende D66-onderwerpen, met nadrukkelijk aandacht voor goed onderwijs, een goed klimaat en woningbouw. Maar ook zorg, veiligheid, economie, sport en cultuur krijgen een groot podium. D66Velsen heeft veel ideeën voor kansen in Velsen en wil deze samen oppakken met onze inwoners, verenigingen en ondernemers. Zij zijn de ervaringsdeskundigen en weten het beste wat er nodig is. Samen kunnen we werken aan een eerlijker en groener Velsen, waar iedereen een betaalbare woning kan vinden. Hoe we dat voor elkaar willen krijgen, presenteren we in ons verkiezingsprogramma begin januari. Wij kijken met veel optimisme vooruit naar de verkiezingen om daarna weer op volle kracht verder te bouwen aan Velsen.”

De volledige kandidatenlijst is als volgt:

1. Sander Smeets
  2. Bas de Ruig