donderdag 8 februari 2018

Raadsvragen over Beursvloer Velsen

De Beursvloer Velsen is een jaarlijks, terugkerend lokaal evenement, waar bedrijven en maatschappelijke organisaties elkaar treffen, in een tijdsbestek van twee uur worden vragen vanuit verenigingen en maatschappelijke organisaties ingevuld door aanbiedingen vanuit het bedrijfsleven. Bij deze zogenaamde matches, worden mankracht, materialen en kennis verhandeld. De vragende partij zet hier een interessante tegenprestatie tegenover. Zo onderstaat er voor beide partijen een zogenaamde win- win situatie.

Afgelopen jaren waren gemiddeld zo’n 45 organisaties en 35 bedrijven hierbij betrokken. Het aantal matches lag rond de 140. Na de start is 2014, waarna 3 succesvolle Beursvloeren volgden, ging de Beursvloer in 2017 niet door. Het is nog onduidelijk of deze in 2018 plaats zal vinden.

Om zicht te krijgen op de toekomst en uitvoering van de beursvloer heeft Marc Hillebrink daarom namens D66Velsen raadsvragen gesteld.

Bekijk hier de gestelde vragen

Marc Hillebrink