woensdag 8 november 2017

Kandidatenlijst D66Velsen GR2018 is bekend!

De definitieve kandidatenlijst van D66 Velsen voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 is bekend! In totaal staan er 21 kandidaten op de lijst. De volgorde is bepaald door de leden van D66 Velsen. Alle leden konden hun stem schriftelijk of via e-voting uitbrengen.

D66-lijsttrekker Annette Baerveldt geeft aan blij te zijn met de kandidatenlijst. ”Het is een lijst waarbij  alle verkiesbare kandidaten goede en betrokken raadsleden zouden zijn. Deze mensen zijn vol ambitie, ieder op zijn eigen terrein. Het is een mooie mix van jong en oud, aanstormend talent en ervaren raadsleden.”

Na de verkiezingen volgend jaar willen de kandidaten zich sterk maken voor een sociaal en leefbaar Velsen. Speerpunten zijn daarbij het sociaal domein, D66 Velsen wil dat de zorg nog dichter bij de mensen komt.

“We willen stevig inzetten op preventie. Voorkomen blijft altijd beter dan genezen. Iedereen verdient een kans op goed onderwijs en werk. Maar ook een goed leefklimaat staat hoog op de agenda. Gezondheid en milieu gaan daarin samen. D66 wil naar een duurzaam Velsen”.

De kandidatenlijst van D66Velsen voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018 is als volgt:

1. Annette Baerveldt
  2. Els Zorgdrager