zaterdag 23 januari 2010

De besturen van GroenLinks en Democraten 66 Velsen kondigen, met veel genoegen, aan dat beide partijen met een lijstverbinding de raadsverkiezingen van 3 maart <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />2010 in gaan.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Een lijstverbinding is een technisch hulpmiddel voor partijen om de kans op een restzetel te vergroten. Beide partijen houden uiteraard hun eigen identiteit, maar reststemmen gaan op deze manier niet verloren.

Deze verbinding geeft voor Democraten 66 Velsen en GroenLinks ook aan dat ze de afgelopen vier jaar in de gemeenteraad van Velsen weer geweldig hebben samengewerkt.

Ook in 2006 hadden Groen Links en Democraten 66 Velsen al een lijstverbinding.  In de periode 2002-2006 hadden beide partijen door de gezamenlijke initiatieven vaak van zich doen spreken. Ook in de periode 2006-2010 wisten beide partijen elkaar vaak te vinden, maar  belangrijker; vaak ook zaken voor de burgers en dieren van Velsen te realiseren.  Met de lijstverbinding willen we deze lijn voortzetten.

Deze lijstverbinding geeft GroenLinks en Democraten 66 Velsen de kans om op 3 maart nog sterker uit de bus te komen!

Meer informatie:

Voor Democraten 66 Velsen