zondag 2 augustus 2009

24-4-2009
Uitvergroten.<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /> <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Het hoogste punt bereikt!

Een belangrijke mijlpaal voor Telstar en Velsen. Donderdag 9 april werd onder het toeziend oog van de Wethouder van Sportzaken, <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />Annette Baerveldt, de 1st steen gelegd bij de nieuwe Tribune van Telstar. Heel symbolisch werd door 2 jeugdleden van VSV (Tessa) en van Stormvogels (Luuk) de vlag gehesen in het TaTa Steel Stadion.

Eindelijk positieve geluiden, de tribune vordert voorspoedig en Telstar gaat in de nacompetitie spelen. Ook Democraten66Velsen feliciteert Telstar met de successen. Met ons actieve beleid en steun op de breedtesport is het ook belangrijk dat de topsport een mooi visitekaartje is voor de burgers van Velsen. Niet alleen sportief gezien maar ook zakelijk kan de nieuwe Tribune een sprong voorwaarts zijn. Met een mooie ‘business unit” en met steun van de nieuwe sponsoren zullen de lokale ondernemers zeker driftig aan hun netwerk gaan werken, niet onbelangrijk in deze tijden.

D66V

April 2009